Sponsorzy i Partnerzy


    
FORSPA

ForSpa to firma, która od 2005 roku współpracuje z wiodącymi hotelami spa & wellness oraz instytutami kosmetycznymi, day spa. Jest wyłącznym przedstawicielem ekskluzywnych marek kosmetycznych, produktów spa: Académie Scientifique de Beauté, Aromatherapy Associates, Phytomer, A World of Oils, BodyCoffee, TheraVine, Misa. Oferuje też pełen wachlarz wyposażenia dla salonów i obiektów spa firmy Nilo, AlphaSphere, a także innowacyjny sprzęt do niechirurgicznego lifitngu twarzy CACI. Firma jest autorem wielu oryginalnych koncepcji obiektów spa m.in. Głęboczek Vine Resort & Spa, Villa Park Med. & Spa, Czarny Potok Luxury Collection, Natura Residence & Spa, Ventus Natural Spa, Kormoran Wellness Medical Spa, Villa Cotonina, Narvil Conference & Spa.

www.forspa.pl

 

    
SANTE

Firma powstała w roku 1992 z inicjatywy Andrzeja Kowalskiego, którego wspólnikami zostali bracia - Wojciech i Marek Kowalscy. Firma początkowo zajmowała się sprzedażą parafarmaceutyków, ziół, produktów zbożowych oraz ziaren słonecznika, soczewicy i soi. Pierwszym produktem było musli "Surówka Piękności Kleopatra". Dziś Sante jest ekspertem żywności funkcjonalnej zatrudniającym ponad 800 osób. Oferta firmy zawiera ponad 200 produktów. Edukacja prozdrowotna to niezwykle ważny element działalności Sante, stanowiący istotny element w strategii rozwoju marki. Jego źródłem było pragnienie, aby konsumenci Sante mogli cieszyć się zdrowym życiem. Obecnie warszawskie Studio Sante realizuje szereg projektów prozdrowotnych, w tym zajęć terapeutycznych, konsultacji dietetycznych, eventów, warsztatów i prelekcji. Od 2014 roku Sante aktywnie wspiera również cieszącą się coraz większą popularnością technikę slow joggingu jako sposobu na zdrowy ruch dla każdego. Efektem są m.in. cykliczne treningi slow joggingu oraz pierwsza polska książka poświęcona tej technice ruchu.

www.sante.pl


 

POT

Polska Organizacja Turystyczna jest jedną z ponad 200 działających na świecie narodowych organizacji turystycznych. Jej celem jest wypromowanie Polski jako kraju atrakcyjnego dla turystów, nowoczesnego, z wysokimi standardami usług i korzystnymi cenami. Działania na rzecz promocji i rozwoju turystyki polskiej są prowadzone, zarówno w kraju jak i zagranicą.

www.pot.gov.pl


 

KRAFTMANN

To motto przyświeca wszystkim działaniom firmy Kraftmann Automation, której zespół złożony jest z ludzi o ponad 15-letnim doświadczeniu w projektowaniu, produkcji i sprzedaży profesjonalnych urządzeń Audio-Video oraz automatyki użytkowej. Firma koncentruje się na tworzeniu urządzeń najwyższej jakości, opartych na najnowszych technologiach i rozwiązaniach. Ważny dla nie jest  nowoczesny, ponadczasowy design oraz wygoda użytkowania. Aby sprostać wysokim wymaganiom klientów hotelowych i biznesowych, firma oferuje zarówno rozwiązania standardowe jak i dopasowane do indywidualnych wymogów.

www.kraftmann.eu



Patroni Medialni Europejskiego Kongresu Spa 2015


 

HOTELARZ

Najlepszy i najpopularniejszy miesięcznik dla hotelarzy w Polsce. Ukazuje się nieprzerwanie już od 1962 roku. Według raportów Związku Kontroli Dystrybucji Prasy od lat jest niekwestionowanym liderem sprzedaży w segmencie prasy hotelarskiej w kraju. To również najpopularniejszy portal branżowy notujący każdego miesiąca ponad 90 tys. unikalnych użytkowników i ponad 340 tys. odsłon.

www.e-hotelarz.pl


 

ZAWIADOWCA.PL

Działająca od 1993 roku Firma Proma jest właścicielem trzech portali branżowych: Erva.pl, Zwiadowca.pl oraz Paliwor.pl. Przedmiotem działalności przedsiębiorstwa jest zbieranie i przetwarzanie informacji o inwestycjach, głównie Paliw płynnych i Horeca oraz dostarczanie rozwiązań umożliwiających kompleksowe przeprowadzenie procesu zakupowego.

www.zwiadowca.pl


 

EDEN

EDEN Magazyn SPA&Wellness, wraz z portalem www.SPAeden.pl od 2005 roku promują idee życia w stylu Wellness oraz rozwój rynku SPA w Polsce. To unikatowy przewodnik po najlepszych ośrodkach SPA i klinikach medycyny estetycznej, zabiegach, urządzeniach i preparatach pomagających opóźnić procesy starzenia i zachować zdrowie. To także forum wymiany doświadczeń branży SPA&Wellness i medycyny estetycznej. EDEN dostępny jest w salonach prasowych i obiektach SPA, a także w wersji elektronicznej.

www.magazyneden.pl



 

LNE & SPA

LNE & spa uznawane jest za najlepszy branżowy tytuł kosmetyczny, stanowiący ważne kompendium wiedzy dla każdego profesjonalisty związanego z branżą kosmetyczną.Wspólnie z gronem międzynarodowych ekspertów stawiamy na kształcenie na najwyższym poziomie. Realizujemy też nowoczesne projekty wydawnicze i edukacyjne, dzięki którym prezentujemy kosmetykę w najlepszym wydaniu – m.in.: LNE & spa – dwumiesięcznik kosmetyki profesjonalnej; Międzynarodowy Kongres i Targi Kosmetyczne LNE (dwa razy w roku w Krakowie); Wideoteka LNE & spa • Akademia LNE • Biblioteka LNE

www.lne.pl



 

FITNESS BIZNES

Fachowe czasopismo branży fitness. Magazyn Fitness Biznes swoją uwagę skupia na kwestiach związanych z zarządzaniem, funkcjonowaniem i wyposażeniem klubu fitness, a także trendach panujących na rynkach światowych. Adresowany jest do kadry zarządzającej oraz do właścicieli klubów fitness, hoteli ze strefą wellness & spa, do deweloperów oraz inwestorów. Fitness Biznes to także bogata oferta otwartych szkoleń dla branży oraz konferencje. To nie tylko magazyn. To przede wszystkim profesjonalna i nowoczesna platforma komunikacji B2B dostępna dla wszystkich uczestników tego rynku.

www.fitnessbiznes.pl


 

DLA SPA

DlaSpa to branżowy magazyn skierowany do właścicieli, kadry zarządzającej, pracowników oraz specjalistów związanych z rynkiem spa&wellness oraz branżami pokrewnymi: kosmetyką oraz medycyną estetyczną. Naszym celem jest promowanie dobrych praktyk poprzez prezentowanie najnowszych światowych trendów i rozwiązań biznesowych w zakresie rynku spa&wellness.

www.dlaspa.com.pl











Sponsor
Kongresu
            
Patron
Merytoryczny

 
Patron
Technologiczny

 
Patroni
Medialni