PIĄTEK, 30 SIERPNIA 2013

ForSpa już 8 lat rozwija polski rynek spa

Główny sponsor Europejskiego Kongresu Spa, ForSpa, obchodzi w tym roku ośmiolecie swojego istnienia. Przez ten czas firma zyskała stabilną pozycję na rynku spa, powiększyła swój asortyment, zrealizowała wiele ciekawych projektów. Doświadczenie, które zdobyła pozwala jej trafnie wyznaczać cele oraz profesjonalnie obsługiwać klientów.

ForSpa to rodzinna firma, która od 2005 roku współpracuje z wiodącymi hotelami spa & wellness oraz instytutami kosmetycznymi, day spa w Polsce. Opracowała wiele unikalnych koncepcji dla hoteli spa. Od początku istnienia wyznacza trendy na polskim rynku, poprzez wprowadzanie światowej klasy marek kosmetycznych, nowych rodzajów terapii i zabiegów, a także poprzez obszerny konsulting i promowanie najlepszych praktyk spa. Jej misją jest tworzenie unikalnych koncepcji spa i instytutów kosmetycznych, dostarczanie ekskluzywnych produktów, udzielanie profesjonalnego wsparcia inwestorom i osobom zarządzającym istniejącymi obiektami.

Zespół specjalistów ForSpa potrafi trafnie ocenić potrzebom rynku i zaproponować takie rozwiązania, które pozwalają osiągnąć optymalne efekty biznesowe, czyli zysk i stabilność operacyjną.

ForSpa jest też wyłącznym przedstawicielem ekskluzywnych marek kosmetycznych spa: Académie Scientifique de Beauté, Phytomer, Sundari, AWorld of Oils, BodyCoffee, TheraVineTM, Misa.

Oferuje też pełen wachlarz wyposażenia dla salonów i obiektów spa firmy Nilo, AlphaSphere, a także innowacyjny sprzęt do niechirurgicznego lifitngu twarzy CACI.

ForSpa jest członkiem amerykańskiego stowarzyszenia International SPA Association (ISPA).

www.forspa.pl

Sponsor
Kongresu
            
Patron
Merytoryczny

 
Patron
Technologiczny

 
Patroni
Medialni