WTOREK, 30 LIPCA 2013

ForSpa sponsorem Europejskiego Kongresu Spa

ForSpa to firma, która od 2005 roku współpracuje z wiodącymi hotelami spa & wellness oraz instytutami kosmetycznymi, day spa w Polsce. Opracowała wiele unikalnych koncepcji dla hoteli spa. Niektóre z nich takie jak Głęboczek Vine Resort & Spa stały się kultowymi hotelami, które są wzorem naśladowanym przez wielu inwestorów i managerów spa w Polsce.

ForSpa od początku istnienia wspiera też rozwój polskiego rynku spa oferując unikalne światowe rozwiązania. Masaż pałkami bambusowymi,świecą lub gorącymi muszlami – to dziś bardzo często żelazne punkty prawie każdego menu spa. W Polsce pojawiały się i zyskały popularność właśnie dzięki firmie ForSpa, która jako pierwsza wprowadziła te nowości w naszym kraju.  Misją firmy jest bowiem oferowanie innowacyjnych rozwiązań biznesowych oraz wyznaczanie trendów, które nie tylko zmieniają rynek, ale przede wszystkim stają się podstawą sukcesu obiektów spa. Dlatego zespół specjalistów Forspa jest też obecny na każdym etapie inwestycji: od projektu, dostawy wyposażenia oraz kosmetyków po szkolenia i doradztwo.    

ForSpa jest też wyłącznym przedstawicielem ekskluzywnych marek kosmetycznych, produktów spa: Académie Scientifique de Beauté, Phytomer, Sundari, A World of Oils, BodyCoffee, TheraVine, Misa. Oferuje też pełen wachlarz wyposażenia dla salonów i obiektów spa firmy Nilo, AlphaSphere, a także innowacyjny sprzęt do niechirurgicznego lifitngu twarzy CACI.

www.forspa.pl

 

Sponsor
Kongresu
            
Patron
Merytoryczny

 
Patron
Technologiczny

 
Patroni
Medialni