Poniedziałek 09 lutego 2015
LIFESTINATION. Nowy światowy trend wellness & spa
Tego terminu nie znajdziesz w Google’u. To absolutnie inne, nowe spojrzenie na spa. Nie przez pryzmat terapii, zabiegów, luksusu czy wypoczynku. Czym zatem jest Lifestination? Czy to jest nowy rodzaj obiektu spa? Czy to jest nowa formuła programów? Po raz pierwszy w Polsce będziemy na ten temat rozmawiać na Europejskim Kongresie Spa. Nie strać jedynej okazji, aby zrozumieć trend, który nadchodzi i zmieni Twój biznes.
Większość światowych ekspertów zauważa, że dla współczesnego turysty czy gościa obiektów spa, nie jest już ważna sama destynacja, ale dotknięcie prawdziwej, lokalnej kultury: „Coraz częściej, to nie samo miejsce się liczy, ale autentyczne doświadczenie. Luksusowe spa większości z nas już nie satysfakcjonują; rośnie w nas pragnienie, aby znaleźć miejsce, gdzie bije serce i kultura, by następnie podzielić się tym doświadczeniem z resztą świata na portalach społecznościowych” – przekonuje znany dziennikarz, Peter Greenber, redaktor i podróżnik amerykańskiej telewizji CBS.
Współczesne potrzeby gości i klientów wykraczają bowiem poza przestrzeń spa. Nie zawężają się one już tylko do dbania o młody wygląd czy kondycję fizyczną. Pobyt w hotelu wellness & spa staje się realizacją pewnego stylu życia, który dotyczy różnych form codziennej aktywności ludzi.
O tym w jaki sposób przygotować swój obiekt zgodnie z nowymi oczekiwaniami gości opowiedzą na Europejskim Kongresie Spa eksperci o kilkunastoletnim doświadczeniu w branży wellness i hospitality m.in. Adrian Egger, dyrektor generalny Thermarium z Austrii, Adam Antonijczuk, konsultant hotelarski, Marek Bukała, właściciel afrykańskiego Zanzi Resort na Zanzibarze oraz Grzegorz Jarzębski, dyrektor zarządzający Głęboczek Vine Resort & Spa oraz Villa Park Med.& Spa w Ciechocinku.
Organizatorem kongresu jest Europejska Fundacja Spa.
Bilety na kongres można kupić on-line tutaj
|

|