Adam Hok o programach work-life-balance dla gości biznesowych
Work-life balance jest nowym trendem, który coraz lepiej przyjmuje się w Polsce. Jego podstawowym założeniem jest uzyskanie równowagi między pracą a życiem prywatnym pracowników korporacji. Stwarza to nowe możliwości w sektorze spa.
Gość biznesowy jest gościem wyjątkowym ze względu na charakter wykonywanej pracy, na jego wymagania dotyczące jakości wykonywanych zabiegów oraz ogólnych warunków pobytu, który niejednokrotnie wiąże się nie tylko zrelaksem, ale też z pracą i integracją.
W ostatnich latach w Polsce coraz modniejszy stał się corporate wellness, który w najogólniejszym rozumieniu jest dbaniem przez pracodawcę o zdrowie fizyczne i psychiczne swoich pracowników. Właściciele firm wyznający ideę work-life balance wykupują swoim podwładnym pakiety do siłowni, na basen,sezonowe szczepienia, pakiety ubezpieczeniowe, szkolenia nt. stresu.
Pracodawca takie zabiegi traktuje jako inwestycję w pracownika, który dzięki nim staje się bardziej kreatywny, zmotywowany do pracy i rzadziej przebywa na zwolnieniu chorobowym, a co za tym idzie jest bardziej wydajny i przynosi firmie większe korzyści.
Takie podejście pracodawcy do pracownika tworzy nowe możliwości również w sektorze hotelowych spa, które mogą pomóc w zachowaniu równowagi między pracą a życiem prywatnym (work-life balance) pracowników korporacyjnych, którzy wyjeżdżają na spotkania integracyjne, w delegacje, na szkoleniach.
Adam Hok, który zajmuje się branżą hotelarską i turystyczną od 2008roku, jest dyrektorem generalnym Hotelu Zdrojowego Pro-Vita. Jest też inicjatorem i założycielem Fundacji Kołobrzeg Polskie Centrum SPA oraz Lokalnej Organizacji Turystycznej w Kołobrzegu. Ponadto jest członkiem Rady Programowej Konsorcjum Zdrowie i Uroda. Hok realizuje pionierski program wspierania organizacji we wdrażaniu holistycznych systemów zarządzania i idei work-life balance w Polsce. |

|